Samsung SyncMaster 206BW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 48 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster 206BW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bongo 28-09-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

ik heb dit scherm nu ook een geruime tijd, en bevalt prima. Het scherm kan je dus WEL kantelen alleen dan moet je eerst effe voet eraf halen, daarna omhulsel van halen dan moet je met een m10 sleutel die 2 bouten iets losser draaien en huppa je kan kantelen:D

Giid 16-06-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Geweldig scherm, hem 'm ondertussen meer dan een anderhalfjaar en moet zeggen dat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.

Ik gebruik dit scherm elke dag op de game stand, gewoon omdat deze functie het mooiste beeld geeft. Regelmatig gebruik ik dit scherm op mijn macbook pro als tweede scherm, en ook dan doet 'ie z'n werk prima. Resolutie is prima, kleuren zijn soms wat dof/onecht, dit zie je pas echt goed als je een macbook pro scherm naast dit scherm zet.

Verder ben ik gewoon ronduit tevreden met dit scherm! AANRADER!!

Zizou10 14-01-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Topscherm, nooit problemen mee, perfect beeld, en meer dan genoeg mogelijkheden voor een monitor.

(Afgeleid van mijn persoonlijke ervaringen)

goldeng8 11-01-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Goed beeld, geen problemen en niet te duur

Mr Thierry 24-07-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Een zeer mooi en goed scherm. Nu ongeveer een half jaar in bezit en werkt perfect. Soms wel last van blacklight bleeding als alles zwart is. Maar dit is niet hinderlijk en ik heb er ook geen last van. Werkt perfect op een HD3870 videokaart, ook games draait ie vloeiend zonder ghosting of iets dergelijks. Kortom een aanrader!!

arno-v 13-07-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Deze monitor een paar dagen in bezit.
Bevalt zeer goed. geen dode pixels.
Ik lees in sommige revieuws dat er geen kantel
mechanisme op deze monitor zit... Bij mij dus wel!
Dacht ook eerst dat dit niet het geval was, maar het schanierpunt was aardig vastgadraaid,van daar.

Ron_P 26-03-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Over de kwaliteit van het beeld van de Samsung SyncMaster 206BW ben ik zéér tevreden. Alleen ontzettend jammer dat de voet geen kantelmechanisme heeft.
Mijn videokaart is helaas niet op breedbeeld voorbereid en geeft alleen bij de resolutie 1200 *1600 mooie ronde cirkels dus geen ongewenste vertekening en moet ik wel het schermbeeld horizontaal heen en weer schuiven om alles te kunnen bekijken. Internet Explorer 6 vertoont nu af en toe absurd grote letterformaten waardoor webpagina's er dan niet uitzien. Dit geldt ook voor windows helpteksten en o.a. een programmavenster van mijn antivirus waarbij de tekst uit het venster loopt. Kortom Windows XP heeft het er toch heel moeilijk mee. Omdat deze klachten niet door anderen zijn gemeld moet ik aannemen dat het basisprobleem een 4 jaar oude videokaart is. De totaal prijs wordt bij een nieuwe videokaart ineens een stuk hoger en dat is dan toch nog een tegenvaller.

Ron_K 12-03-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Een erg fraai scherm. Mooi glimmend zwarte rand, superscherp beeld (1680 x 1050 via DVI op een ATI Radeon HD 2600 Pro met 512 MB geheugen). Lekker groot scherm waardoor de noodzaak om elk scherm te maximaliseren ontbreekt.
Helaas 1 dode pixel, maar die zie je alleen als het scherm volledig zwart is dus tijdens normaal gebruik is die niet te zien.
Kortom een superscherm voor een hele schappelijke prijs.

DGJM Bloemen 03-01-2008
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Monitor onlangs aangeschaft. Prima en haarscherp beeld. Vele instelmogelijkheden. Compleet geleverd met div. kabels. Heb e.e.a. analoog aangesloten, maar ik kan me niet voorstellen dat digitaal beter zou zijn. Ben er zeer tevreden over. Aanrader.

johny s. 11-12-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Heb de laatste SyncMaster 206bw gekocht bij een dealer in de buurt, met korting natuurlijk!Een mooi en breed scherm en lekker handig om in 2 á 3 bestanden naast elkaar te werken. Tot nu toe alles positief, enkel als ik even bij de computer wegloop en deze en monitor overgaan naar de stand-by stand, bij terugkomst de computer wel weer start, maar deze monitor niet! Ik moet eerst de computer opnieuw opstarten zodat hierna de monitor weer beeld geeft.
(Beoordeling: ik geef nooit 10en)

Eich 09-12-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Prima verhouding tussen prijs en kwaliteit. Scherp en rustig beel, mooi vormgegeven.

Robert Koopman 09-11-2007

Wat een goed scherm.
Aansluiten en werken maar.
Geen dode pixels.

Beviel zelfs zo goed dat ik er de volgende dag nog een kocht.

RichardHaps 08-11-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Ik heb deze monitor nu een paar weken in bezit en ik ben er ZEER tevreden mee!! superscherp beeld en geen dode pixels (dat komt uiteraard omdat ik daar garantie op genomen had, anders had ik natuuuurlijk wel kapotte pixels gehad; wet van murphy!)

anyway, goed ding voor het geld!!

Ik heb hem overigens alleen gebruikt op de hoogste resolutie met de bijgeleverde DVI kabel.

Cheers,

Richard

jeroen van der veen 07-11-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

super goed beeld scherm super scherp alleen jammer mijn eerste ging na 1 uur weer terug dood pixsel maar dat kan altijd gebeuren maar de tweede is helemaal okey ik vind een fantasties beeldscherm en niet te duur

El jefe 05-11-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Geen klachten, geen dode pixels, eenvoudig te installeren, mooie vormgeving.

mifesa 27-10-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Sinds 15 augustus 2007 in bezit en nog geen dag spijt gehad van deze aankoop. Geen dode pixels gezien, scherpe letters op 1680x1050 en een goed instelbare helderheid. Als jouw videokaart de juiste resolutie aankan, met de letters WXGA in de specificatie, heb je een onvervormd beeld. Websites zijn lang niet altijd schermvullend, maar ik kan dat met de Ctrl-toets + scrollen naar smaak aanpassen. Spijtig is wel dat het scherm geen portrait-stand kent, een kleine kantelhoek heeft (om een horizontale as) en ook niet in hoogte verstelbaar is... Jammer, maar dat vergeet je zeer snel. Online besteld en binnen 1 dag geleverd. Maak ruimte op je bureau en doe je ogen een plezier: kopen!

Indotux 25-10-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Pracht scherm, Zeker wat de vormgeving betreft.
Ik ben diverse winkels af geweest en verschillende monitoren bekeken.
Maar ook wat de beeldkwaliteit sprong deze er uit.
Ik heb Windows Vista en beeldscherm op 1680 x 1050 staan en het lettertype DPI groter gemaakt.
Dit omdat anders de letters wel erruug klein worden.
De monitor wordt geleverd met een vga en een dvi kabel.
Ik heb beide uitgeprobeerd maar alleen bij games en DVD movies zie je iets verschil maar tijdens normaal gebruik zal je er meinig van merken.
Heb overigens al ervaring met tft schermen dit is prive m'n 2e Samsung scherm en op m'n werk gebruik ik meerdere tft schermen.

Benny46 22-10-2007

positief: alles
negatief: meer mogelijkheden hadden gekunnen.
Een absolute aanrader

compy 14-10-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Erg mooie monitor, voldoet volkomen aan mijn verwachtingen. Ook al is het mijn eerste TFT (na Hyundai 17 CRT) , dus weinig vergelijkingmateriaal, denk ik dat het een kwaliteitsscherm is. Netjes incl. DVI/VGA-kabel en doekje geleverd. Nog geen dode pixel kunnen bespeuren (even afkloppen). Het is wel aan te raden een beetje met de instellingen te spelen (gamma, brightness, contrast) voor een optimaal resultaat. Hiervoor zijn op cd enkele toepassingen meegeleverd. Mooi design, glossy rand spiegelt natuurlijk een beetje maar niet hinderlijk. Vuile vingers en stofjes zie je er wel op, dus niet teveel aanzitten.

meulenhof 29-09-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Sinds enkele dagen in bezit, ik kan niets anders verzinnen dan een 10. Even de moeite nemen voor de juiste instellingen en je hebt een perfect beeld. De resolutie 1680 x 1050 (wel groot lettertype) werkt op mijn redelijk oud systeem met standaard videokaart erg goed. Ben benieuwd of de resultaten met digitaal nog beter zijn.
De glossy black geeft de monitor een chique uitstraling.
Kortom: Een echte aanrader.

floorw 08-09-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Mooi vormgegeven scherm, alles wat ik hoorde over problemen met de kwaliteit van een tftbeeld blijkt niet bij deze monitor voor te komen.
Werkelijk een schitterend beeld.

FrankN 05-09-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Prima monitor. Hij is groot, normaal heb je altijd ruimte teweinig maar op deze monitor heb je echt ruimte te over. Goed beeld!

questo 15-08-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Fantastisch scherm. Superscherp beeld. Het aansluiten van de DVI-kabel en de voedingskabel vond ik wat lastig maar verder is alles OK. Ik ben zeer enthousiast. Typisch dat in één van de vorige revieuws staat dat het scherm niet kantelbaar is. Bij mij kan dat wel. Hij is echter niet in hoogte verstelbaar. Voor deze prijs een topper.

frederik_vc 28-07-2007

prachtig 1 dag in bezit aangesloten met dvi op vista
goed scherm voor deze prijs
geen bleeding geen gezoem alles ok

sas1803 20-07-2007
Geschreven voor: Samsung SyncMaster 206BW

Ik raad het af om dit scherm te kopen !!...me vader had 2 dagen geleden dit scherm aan geschaft bij thuis komst had hij een dode pixel gelukkig had hij de garantie er bij genomen...dus was hij vandaag terug gegaan en kreeg hij een nieuw scherm..en nu zit daar ook weer een dode pixel op dus kenen we morgen weer terug !!...je heb wel mooi beeld..mar als je steeds terug moet erg handig is dat niet!!!..Zelf wilde ik ook een nieuwe monitor..nou deze koop ik zeker niet meer!!!